Advertisement
-
Merkez bankalarının gerçek yüzü ,Ülkeleri sömürge haline getiren
http://video.google.com/videoplay?docid=-3127984250073808259
politik oyunlar,merkez bankası hissedarları 12 yahudi ailesi ve tüm dünyanın ekonomik gücünü tek elde toplamaya çalışan bir şirket.
33 Yorum
Yorumlar?n?zla Bize Destek Olun


Åžubat 27th, 2009 at 01:55
ya zaten herkes biliyor dünyanın efendilerinin yahudiler olduğunu
Mart 7th, 2009 at 04:47
Dinle ilgili ileri sürdüğü görüşlere katılmıyorum. ancak farklı bakış açılarını görmek için izlenmesini tavsiye ediyorum. özellikle 11 eylül bölümü, yüzyılın en önemli olayını yeniden anlamlandırmamız için özel bir önem taşıyor!
Mart 11th, 2009 at 06:10
Bu belgesel çok müthiş ya ,acaba bizim merkez bankasının hissedarları kimler. yahudiler çogunluktadırlar diye düşünüyorum.
Nisan 2nd, 2009 at 22:34
bana çok saçma geldi bu belgesel nedense.
Nisan 18th, 2009 at 02:21
ayberk lütfen insanları yanıltma türkiye merkez bankasının sadece %51 hissesi devletindir.Kalan %49 dağılımı şu şekildedir.
(B) sınıfı hisse senetleri Türkiye’de faaliyette bulunan milli bankalara tahsis edilmiştir.
(C) sınıfı hisse senedi olarak, milli bankalar dışında kalan diğer bankalarla imtiyazlı şirketlere tahsis edilmiştir.
(D) sınıfı hisse senetleri Türk ticaret müesseselerine ve Türk vatandaşlığını haiz tüzel ve gerçek kişilere tahsis edilmiştir.
Mayıs 7th, 2009 at 04:12
insanın gözü neyle(BOYANMIÅž’SA)ona inanır!!
Mayıs 13th, 2009 at 20:46
Ayberk’e katılıyorum…
Duygularıma tercüman olmuş..
Zihinlerinizi açın biraz diyeceÄŸim ama tabiri caizse yürekleri* yemiyor… Korkular sarmış içlerini, doÄŸduÄŸunuz andan beri görmediÄŸiniz birÅŸey ile terbiye edilmiÅŸ ve su geçirmez ÅŸekilde onun varlığına inandırılmış olduÄŸunuz için ne desem boÅŸ galiba…
Halkımız o kadar cahil ki, midemi bulandırıyor!!!!
Mayıs 17th, 2009 at 21:29
ayberkkardeşime teşekür ediyorum ben ilk okulmezunu oldugum halde bir sömürü düzni oldugunu anlıyorum bir şey sormak istiyorum biz ne zaman ve nasıl ögür kalacagız ve ülkemizi kimler yönetiyor ve kimlerin boyundurlugu altında oldugunu alıyorum sormak istiyorum bizim şeçtigimizin zannettigimiz siyasetcler bu halkanın nersindeler acaba onlarda sosyetik kölelermi bu durumu degiştirmek icin ne yapmamız gerekiyor terör anrşı karmaşa parasal korku impaatorlugunu yıkmak için saygılarla
Mayıs 24th, 2009 at 02:52
genel olarak güzel ama bir çok noktada kendiyle çelişmişler ve bir çok iddia tahmine dayalı.gercekler ve tahminler birbirine karışmış durumda.fahrenheit 9/11 e göre daha kapsamlı ve kurgusu daha sağlam.fildişi kulelerden dünyayı yönetenlerde bizimle aynı noktada başladılar bu yarışa sürüldüler köleleştirildiler yakıldılar (haketmişlerdi)sıfır dan (zion)başladılar ve bugünlere geldiler.neden olmasın biz de yapabiliriz önce şahsımızı sonra cevremizi sonra toplumu sonra da dünyayı değiştirebiliriz.tarihimiz bize bu şevki veriyor zaten.işe yarın diasa dan migros dan değil de pahalı veya kalitesiz de olsa köşedeki peynir kokan bakkaldan alışveriş yaparak başlayabiliriz.kapitalist düzenin en büyük açığı da bu değilmi zaten istediğini zengin et gücü istediğine ver.seçimlerde kullandığınız oylar değil hangi marketten alışveriş yaptığınız belirliyor yaşamınızı..hepinize sevgiler
Mayıs 27th, 2009 at 23:03
Eeeeyyy etrafındakileri cahil sanıp kendi gaflette olan mahlÛk.. Sen içi ateÅŸ topu, üzerinde incecik kara parçasında yaÅŸayacaksın, o ateÅŸ dışarı çıkıp seni yakmayacak öylemi? Yeryüzü anında yok olabilecekken incecik adına atmosfer denilen havayla izole edileceksin. yerinden milim oynasa yok olacak küre. Kim bunları saÄŸlayan? Aklı fikri olmayan toprak yığını Dünyamı? Yüksek merhmet, Kudret apaçık kuÅŸatmış etrafımızı. oNUN SAYESİNDE VARIZ. HAMD OLSUN ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH’A
Temmuz 19th, 2009 at 04:47
hristiyanlık ve yahudilik hakkında söylenenler, bunların diÄŸer inanışlarla kesiÅŸmesi, belgeselde İslam’ın olmaması, kapitalist sistem vs. vs.
belgesel kesinlikle muhteÅŸemdi. hırıistiyanlık ve yahudiliÄŸin temelinin nasıl da bozulmuÅŸ olduÄŸunu gözler önüne serdi. temelde nasıl bir borç sisteminin olduÄŸunu, dünyanın nasıl sömürüldüğünü, insanların nasıl köleleÅŸtirildiÄŸini gözler önüne seren muhteÅŸem bir yapıttı. addendum’da ise ekonomik suikastçinin anlattıkları her ÅŸeyi bitiriyordu. adamın anlattığı ülkeler arasında Türkiye yoktu ama birebir Türkiye’deki duruma uyuyordu. uyumsuz iktidarı devirme, yalakacı bir iktidar geçirme, sonra ülkenin tüm kaynaklarının özelleÅŸtirme adı altında satılması. keÅŸke biri de Türkiye için zeitgeist yapsa.
bu arada gerçekten Allah’ın varlığını karşılayan ÅŸey din deÄŸildir. din sadece size yapmanız gerekenleri bildirir. din sadece ibret alınası hikayeler bütünüdür. gerçek olan Tanrı2nın varlığıdır. gerçek olan bu dünya ve Tanrı’nın ayak izleri olan bilimdir. bir heykelin size kol sallaması Tanrı’nın varlığını göstermez. esas olan kol sallaması için bütün atomların aynı kararlılık ve hareketi gösterip tek tarafa titreÅŸim yapmasıdır ki bu oranın gerçekleÅŸme olasılığı gökyüzünden aniden gelen bir göktaşının seni öldürme olasılığından düşüktür. bir ÅŸeylerin rastgele olmasından bu evren var olacaksa Tanrı’nın varlığını kanıtlayan budur. en başından ekran karşısında oturup bu yorumu okudunuz. peki ya dışarı çıktığınızda? nefes alıp verdiÄŸinizde, görüntüler gözünüze geldiÄŸinizde, konuÅŸtuÄŸunuzda. peki ya öldüğünüzde? hiç düşündünüz mü? gerçekten amaçsızca doÄŸup ölebileceÄŸinizi mi düşünüyorsunuz? ne yani? geldiniz ve öylesine gideceksiniz. öleceksiniz, evrenin yapısına karışacaksınız. gübre olacaksınız, bir aÄŸacı besleyeceksiniz, o aÄŸacı kesecekler, sizden kağıt yapacaklar ve sonunda üzerine Kur’an basacaklar öyle mi? yani siz bu dünyaya koca bir hiç uÄŸruna geldiniz ve bu sebepten gidiyorsunuz? hayır, hayır, hayır. bunu asla kabul edemem. en azından bana bunu söyleyecek pisliÄŸin suratının ortasına yumruÄŸu basarım. esas temel, insanlığın köleliÄŸinden kurtulma. 1. öncelik din deÄŸil. önce boynunuzdaki ipi koparmanız. “ben bir insanım, lanet olsun. benim hayatımın bir deÄŸeri var.” demeniz. önce kendinizi kurtarın. rahat bir nefes alın ve… ve yarınınızı o zaman düşünün.
Mayıs 25th, 2010 at 00:30
Bu belgesel ile ilgili yalanları ve incelemeyi ele alan şu yazıyıda okumanızı tavsiye ederim: http://dizaynhomes.com/ateistcevap/zeitgeist-the-movie-incelemesi-yalanlari/
Temmuz 24th, 2010 at 02:32
NİEZCHENİN TANRI ÖLDÜ DEMESİ İŞTE BUNA BENZİYOR BU DÜZEN TANRIYI ÖLDÜRÜYO KENDİLERİNE GÖRE BİR TANRI ANLAYIŞI YARATIYO BU MONOTERAİZM İNSANLARDA BUNA KOŞULLANDIRLIYO
Ekim 11th, 2010 at 19:14
değişmekten o kadar korkuyoruz ki, saplanıp kaldığımız ve yüzyıllardır insanların sömürülmesine neden olan herşeye o kadar alışmışız ki, aydınlanmamak için direniyoruz yazık. daha belgeselde ne anlatıldığının bile tam bilincinde değiliz. kırın zincirlerinizi arkadaşlar. artık değişim zamanı
Kasım 19th, 2010 at 14:34
Bu belgeseli daha önce duymuştum ancak izleme imkanı buldum ve çok beğendim.Bozuk dünya düzenini ne kadar da güzel anlatmış.
cahit akay :KeÅŸke birisi de Türkiye için zeitgeist yapsa demiÅŸsiniz size Banu Avar’ın AKP döneminde yasaklanan belgeselini izlemenizi tavsiye ederim.Türkiye’deki durumu çok net bir ÅŸekilde gözler önüne seriyor.Ayrıca bu belgeseli anlamayan arkadaÅŸlara da tavsiye ederim.Banu Avar çok yalın bir Türkçe’yle ülkemiz gerçeklerini anlatıyor.
Aralık 12th, 2010 at 17:15
ÖZELLİKLE HRİSTİYANLIĞI SONRA DA İSLAMİYETİ DIŞLAYICI BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞ.ASIL ONLARIN ANLATTIĞI ŞEKİL İNSANI KARMAŞAYA SÜRÜKLER.BANNKALARLA İLİŞKİNİZİ KESİN DİYOR YA.BUNUN OLMASI İMKANSIZ Bİ KERE.ŞU AN KİM DİYEBİLİR Kİ BEN HAYATIMDA HİÇ BANKAYLA İŞ YAPMADIM VEYA BUNDAN SONRA KESİNLİKLE BANKALARLA ALAKAM OLMAYACAK.DOĞRU YÖNLERİ DE İNTERNETİN FAYDALI OLMASI VE MEDYANIN BAZI FİKİRLERİN SAVUNUCSU YANİ TARAFSIZ OLMADIĞI.BU BELGESELİ HAZIRLAYANLAR GERÇEKTEN BİLGİ EKSİKLİĞİNE SAHİPLER
Ocak 3rd, 2011 at 19:15
belgeseli anlamadığını itiraf etmenin daha güzel bi anlatımı olamazdı
Ocak 26th, 2011 at 20:34
size milyonkere katılıyorum bu yorumunuzun üstünden seneler geçmiş ve siz kimbilir ne birikimler yapmışsınızdır..Umarım size ulaşabilirim.
Åžubat 20th, 2011 at 22:57
Bu belgesel anarÅŸist bi,r düzeni ve ataeist bir zihniyetin icadı. Her ne kadar içinde haikikat parçalarıda olsada doÄŸrusal bir tarih içinde kaçınılmaz dalgalanmalar olması çok muhtemeldir… Komplo teorisi. EleÅŸtrinin yerine ne koyuyorlar hiç düşündünüz mü? Para bir anlamda çalışmanın karşılığıdır. her insan saÄŸduyulu ve sorumluluk sahibi bir yaratık mıdır? SAÇMALIK BU BAÅžKA BİŞEY DEĞİL. İNSAN YAPISI GEREĞİ BENCİLDİR….:D YORUM YAZAN ARKADAÅžLARIN EGOSUNA BİR TUZDUR:d
Mart 15th, 2011 at 03:55
BU SINIRLAR KALKMADIÄžI SÜRECE BU DÜNYA DÜZELMEZ… dünya hepimizin. cumhuriyet yıkılmalı bir bilgisayarda program yazılmalı her ÅŸey komutlarla hareket etmeli.. BİZ KOYUN DEYİLİZ…
Mart 26th, 2011 at 00:08
Videoyu yeterince dikkatli izlemeyen yada uzun olduğu için sıkılıp ileri saran bazı yorumcular haksız eleştirilerde bulunmuşlar.Eleştirmek çok kolay bizim ülkemizde.
Türkiye’de nerdeyse herkes herÅŸeyi biliyor.Hemen hemen herÅŸeyi bilir Türk insanı.Hemde bütün diÄŸer aptal ülke insanlarından fazla biliyoruzdur.
Yav bir insan evladından rica ediyorum bizim bulup icad ettiğimiz,kalıcı olup insanoğlunun faydasına sunduğumuz bir buluş söyleyin lütfen.Siyasi,Sosyal,Ekonomik,teknik ne olursa olsun bir buluş söyleyin!!
Adamlar oturup kafa patlatmışlar,kendi ülkelerinin yönetim sistemini ve yönetenleri yerden yere vuruyorlar(politikacı ve dinciler vb.) ve bunların niçin yapıldığı ile ilgili gerçekten düşündüren bir teorileri var.Ve buna karşılık açlık,kirlilik,savaş,sınır ve greenback olmayan bir dünya sosyal düzeni önerileri var.Para gereksinimi olmazsa birçok kötülükte olmayacaktır fikri boş bir fikirmidir?
Bazı yorumcular yıkılacak sistemin yerine ne koymuşlar anlamadık falan yazmış,tekrar izlemelerinde yarar olabilir. Önerilen Kaynak ekonomisi düzeni çok demokratik eşit paylaşımcı bir düzen gibi durmuyormu sizce.
Çok uçuk bir proje gibi görünsede imkansızmıdır?
Kendi adıma hiç birşey imkansız değildire inananlardanım.
Son olarak bugünki dünya ekonomik düzenine inanmıyorsam en azından eldeki bu daha iyi fikri desteklemek gerekir.
Daha iyisi yapılana kadar şimdilik en iyisi Venus project.
Muhteşem Fikrin babalarına,Aslanlar gibi korkmadan bize bu değerli videoyu ulaştıran yayımcı kuruluşa ve değerli yorumculara Sevgi ve Saygılar.
Nisan 13th, 2011 at 17:50
sınırların kaldırılması gerektiğine katılıyorum. umarım insanlar birgün bunun farkına varacaktır
Temmuz 30th, 2011 at 22:17
filmde bahsedilen insanların yönetilmek adına dine hatta devlete ihtiyacı olmadığıdır var sayılıyorki insanlar artık daha uysaldır böyle olmasa bile bunun kültürle yaratılabileceği savunulmakta ve bu kültürde aslında tüm dinlerde de bolca geçen BİR olma temeline dayanmaktadır sözü geçen değişim zaten olacaktır olacaktırda inanın bu kadar kolay olmayacaktır bir kaç yüzyıla yayılacak savaşlar acılar ülke iflasları bizleri uykumuzdan uyandıracaktır.
Kasım 4th, 2011 at 20:56
Kasım 12th, 2011 at 16:11
bu insanları kendi silahıyla vuracak bir yapı.
arkasında yine tek dünyayı hedefleyen liderler var sponsorlorundan anlayabilirsiniz
olan yine o eylemcilere olacak konu çok güzel herkezin isteyeceği bir dünya kim istemezki dedirten cinsten bir konu ama işin özü tek dünyayı kurmak.
boşverin bunları siz füze kalkanı ile ilgilenin ve insanları uyandırın bizim için en önemlisi bu şu an bence!!!
Kasım 17th, 2011 at 16:20
Afyon yutturulmuÅŸ geniÅŸ kitleleri bir nebze de olsa uyandırmayı ve içinde yaÅŸadığı dünyanın görünmeyen taraflarını ifÅŸa etmeye yönelik bir çabalamanın ürünü. Lakin uyandırayım derken daha da derin uykuya yatıran yönlerini de görmek gerekmiyor mu? Din karşıtı tezlerin tamamen tutarsız olduÄŸunu kim söyleyebilir? Tarih sahnesinden gerçek manada silinip gitmiÅŸ dinlerin aslında Pagan kültürlerle olan entegrasyonu sonucu bu akibete uÄŸradığını anlamak için ileri düzeyde entel olmak gerekmiyor. İslamiyet tam da bu nokta da iddiasını ortaya koymaktadır. PaganlaÅŸmadan, sekülerize edilmeden varlığını devam ettiren din İslamiyettir. Onu paganlaÅŸtırmaya çalışanların çabaları yok deÄŸildir. Fizik-Metafizik diyerek siyah-beyaz algı üretmeye çalışanlara ÅŸunu söylemek lazım. Her ÅŸeyin bir fizik anlatımı yapılabilir ve bu gün metafizik alana sokulan her ÅŸey zamanla fizik alana girebilir. Evrim yasaları bile bu alanda yer bulabilir. Bu bizi Allah’ın varlığını inkara götürmez götüremez. Yapılan bütün çalışmalar büyük patlama sonrasına aittir. Ya öncesi? Zeitgeist’in İslamiyetle ilgili yorum yapmamasının arkasında onun her ÅŸeye raÄŸmen PaganlaÅŸmaması olduÄŸunu söylemek yanlış mı olur?
Aralık 2nd, 2011 at 00:46
Zeitgeist in The movie adli 1. kismini izlemistim.Diger bolumunde 2. kismina gore daha oturmus kanitlara dayali gorusler mevcuttu. Ama 2.sinde biraz daha kafayi kumdan cikarip, olanlari gormek maksatli soylemlerde vardi.Zeitgest in 1 .kismini izlemeyenler mutlaka izlemeli!. Adamlar evire cevire, bagira cagira 11 eylul olayini ortaya delillerle sunmuslar..
Cok yalin bir dille ve Turkce ile anlatilan bazi konulari bile anlayamayacak kapasite olan cahil halkimiz bu filmden ders cikarir mi?
Bu filme gelince,Insanlarin paraya dayali sistemden ne aldiklari veya ne kaybettiklerini anlatip, gercek ozgurluk anlayisinin maneviyat yolu ile kisinin kendisinde baslatacagi bireysel evrimle gerceklesebilecegini aciklamak istemekteler. Kendi evrimini zihninde olusturamamanin gercek bir devrim olamayacagi kanisi… Yorum yazanlardan bazilari dedigi gibi keske Zeitgeist Turkce versiyonu yapilsa denmis ama aslinda film bu haliyle bile, biz Turklere cok seyler anlatiyor.Tabi ki anlayana
Filmin din hakkindaki yorumlarinin coguna katiliyorum..Ama 1.filmdeki gibi 2. filmde de sadece yahudulik ve hristiyanliga yuklenilmesini su andaki 11 eylul ikiz kuleler olayiyla baslayan hacli zihniyetli, islami yet karsiti hareketlerin olmasindan kaynaklaniyor diye dusunuyorum. Soyle ki, simdi zaten dunya barisi ve ozgurlukten bahsedeceksiniz sonrada dunyada bircok seyin bircok seyin nden olmus kitlesel,toplumsal ve bireysel catismalarin buyuk bir kilitlenme sebebi muslumanligi elestireceksiniz. Bu biraz filmin etigine uymayacakti. Mantikli olarak aciklamasi budur. Ama bu konuda daha objektif bakis acisina sahip olmalari filmin daha gercekci olmasini saglardi demekteyim.
Ben uzun yillar Kuzey Amerika da(Usa ve Canada) yasayan biri olarak anlatilanlarin hepsinin dogru ama biraz da aldatici oldugu kanisindayim.Soyleki, Amerika kokenli yapilan yatirimlarin(buna kitle iletisim araclari ve insanlara cesitli sekillerde pazarlanan urunler de diyebilriz..) cogu (belki de hepsi) bir acidan karsidaki ne firsat sunup, yarar saglar gibi gozuksede aslinda avantaji, kazanci girisimcinin almasi gibi bir sey..Ornek mi, Michael morre denen bir adam var. Bazi arkadaslar bilirler, Fahrenheit 9/11 gibi yapimlari ustlenen devamli amerikadaki sorunlari elestirip belgeseller hazirlayan bir cok odul almis yonetmen..Ama bu gibi kisiler buyuk devlet adamlarina, yanlisliklara radikal bakis acilari vermis gibi gozukse de aslinda Usa’nin birer piyonudur. Nasil Ladin bir piyon olarak kullanilmis veya Obama irkciligin babasinin yapildigi Amerikada (ama filmlerde gordugunuz kadariyla beyazlarla siyahlar arkadastir:) Ama Amerikada birbirlerine oyle nefret duyarlarki ellerinden gelse birbirlerini kesebilirler her an:) Abd baskani yapilmistir. Neden? Olay,dunyaya baris ve kardesligin yasandigi ulke imajini vermektir.Biraz deyim yerindeyse Abdnin sag gosterip sol koluyla parayi goturme oyunlaridir..Eger filmin yapimcilari Abd disinda baska bir ulkeden olsa idi, bazi cabalarin cok reel haraketler oldugunu dusunurdum ama bir bildikleri var sanirim..
Aralık 2nd, 2011 at 00:54
Bir onceki yazim hakkinda bir kucuk duzeltme,3. satir basindaki “Filmin din hakkindaki yorumlarinin coguna katiliyorum.” cumlesiyle Filmin din hakkinda anlattiklarina katiliyorum demek istedim, film hakkindaki burada yazilan yorumlara degil.Yanlis anlasilmamasi acisindan yazmak istedim..
Ocak 13th, 2012 at 20:48
dinle baÄŸlı söylentiler tamamen yalan..!bu video da gerçeklikleri kullanıb dine darbe yapmaktadır.!bu apaçık basit olarak gözükmektedir..din haricinde o kadar realistik bilgiler kullanmış ki bakan-”vay be dimek dogru söylüyor” diye düşünür ve dinle baÄŸlı olan inanışlarında sarsıntı ortaya çıkmış olur..amma YUTMAZLAR! bu filmin destekçilerinde tamamen ÅŸeytana inanan kurumlar var
böyle her aÄŸzına geleni konuÅŸacakta amerikan hökümeti böylede susacaq…amerikan yönetimi ve ya ÅŸeytani yönetimin sipariÅŸi esasında çekim yapılmıldır..basit..kandırılmayın..din haricinde söyledikleri realistik bilgileri ZATEN biliyoruz
Ocak 16th, 2012 at 20:35
Bütün soruların cevapları burda var
adnan menderes neden asıldı
deniz gezmiş ve arkadaşları neden asıldı
Ecevite neden suikast yapıldı
uğur mumcu neden öldü
Eşref bitlis neden Öldürüldü
bütün komutanlar neden hapiste
pkk ya silahlar nerden geliyor
neden habire özelleştirme yapıyoruz
neden bütün memleket satıldı
neden bütün madenlerimiz ormanlarımız limanlarımız satıldı
Burda hepsi anlatılıyor
SİZLER HALA MERKEZ BANKAMIZI TARTIŞIYORSUNUZ
dİNİME TERS DİYORSUNUZ
OYSA IRAK AFGANİSTAN NEDEN İŞGAL EDİLDİ O sorunun cevabıda BURDA
IRAKTA KADINLARA TECAVÜZ EDİLİRKEN
AFGANDA ÖLÜLERİN ÜSTÜNE İŞENİRKEN DİNİNİZE TERS DEĞİL
AMA BURDA TERS ÖĞLEMİ
ACINACAK HALDESİNİZ
Mart 19th, 2012 at 23:26
bayıldım bu belgesele.keşke anlattıkları gerçek olsa. ama ben inanıyorum birgün insanlık uyanacak.sonsuza kadar böyle devam edemez.eskiden paramı vardı? 200 yıl sonra para diye birşey kalmayacak belkide