Advertisement
Evrimin Fosillere Yenilgisi
-
Fosiller çok uzun zaman önce yaşamış olan canlıların günümüze ulaşan kalıntıları ya da izleridir.Yeryüzünde binlerce yıllık fosiller olduğu gibi, milyonlarca, hatta yüz milyonlarca yıl önce yaşamış canlılara ait fosiller de vardır.
64 Yorum
Yorumlar?n?zla Bize Destek Olun



Ekim 2nd, 2009 at 21:32
Harun Yahya denilen adam sadece milleti kandırmaya çalışıyor bu belgeselin hiç bir bilimselliği yoktur!
Ayrıca Evrim Teorisi Çürütülmemiştir en azından simdilik
Ekim 29th, 2009 at 19:04
lütfen böyle yanlış bilgilere inanmayalım. evrimi anlamak ve onun hakkında fikir yürütebilmek istiyorsanız. ilk önce evrimi araştırmalısınız. eğer araştırmaya bir yerden başlayıp bilgi sahibi olmak ve bu konuları daha sonra tartışmak istiyorum diyorsanız sizin için hazırlanmış olan şu kaynaktan evrim ile ilgili temel bilgileri öğrenebilirsiniz.
http://evrimianlamak.org
Unutmayın evrimi anlamak hayatı anlamaktır. önyargıya kapılmadan zaman ayırırsanız sizde gerçekleri anlıyacaksınız
Kasım 6th, 2009 at 01:06
allaha iman edeceksiniz
Kasım 6th, 2009 at 02:18
Çağın kardeş, sana derimki Tekrar Düşün! Evrim denilen zımbırtı düşünce tamamen saçmalığa dayanan özünde bir tane bile ispatı olmayan bir teoriden ibarettir ve hiçbir zaman teoriden öteye geçmeyi başaramamıştır!
Buyur sitemizede gel, evrim saçmalığı ile ilgili kitapları indir üzerine şurası yanlış diye bir tane cümle kur! Kuramıyorsan bunun bir saçmalık olduğunu kabul et. Etmiyorsan başkalarını da kendi düşünce inançlarına çekmeye hiç çalışma, kendin düşünerek yetin derim!
Kasım 6th, 2009 at 02:20
Ahmet kardeş Harun Yahya madem birilerini kandırmaya çalışıyor, öyle söylüyorsun peki bu adam neden hiç telif hakkı bile istemeden her yerde dağıtılmasına kopyalanmasına müsade ediyor? Neden hiç menfaat çıkar beklemiyor? Madem mantıklı olduğunu söylüyorsun. Mantıklı olmak güzel şey, birde mantıklı bir cevap bekliyorum soruma!
Kasım 6th, 2009 at 02:21
Çağın kardeş sitenin linkini de yazim http://www.tekrardusun.com
Buyur gel!
Kasım 9th, 2009 at 14:38
tutupta burada evrimi sana açıklayamam ama bu derece sert ve kendinden emin konuşmadan önce bir fırın ekmek kadar bilgi edinmen gerektiğini solemeliyim. daha önce hiç ekmek yememişsin anladığım kadarıyla o yüzden bir fırına ihtiyacın var. normal önyargısız bir insanın anlayabileceği şeyleri anlayabileceğini zannetmiyorum çünkü içindeki önyargı nefretle bütünleşmiş. kaybediceğin bişey yok sakin ol ve biraz düşün
Kasım 12th, 2009 at 03:17
Çağın kardeş bırak bana evrimi açıklamayı bana Teoriden öteye geçebilen tek bir kanıtın var mı onu söyle. Belki sende fırınlardan fazladan vardır. Faydalanmak isterim. Aslında fırınlardan sende baya fazla olduğu baya da belirgin. İddian varsa açıklamanda vardır. Açıklaman varsa bak burası serbest kürsü. Ağzını bozmadan bakalım kaç cümle daha kuracaksın. Merakla bekliyorum. Ve bu panoyu da takip ediyorum!.
Kasım 12th, 2009 at 03:18
Birde senden ricam Teorinin anlamı nedir? Onuda yazar mısın? Bi zahmet!
Kasım 12th, 2009 at 03:23
Ha şimdi sen bizi sabit fikirli yobaz sınıfına sokacaksın. Gerekçe açık evrime inanmıyoruz. Dostum ben geri zekalı bir adamın ortaya attığı, yanındaki üç beş zibininin bir kaç sahte evrim embriyosu çizdiği bir şeye ne inanırım, nede maymunların atam olduklarını kabul ederim. Sahtekar dedim evet yapılan ilk çizimlerin hepsinin düzmece olduğunu çizimi yapanın kendisi kabul etmiştir! Maymun kafatası ile insan kafatasını birleştrip yapıştırmak, bir tane domuz dişi bulu bu falanca bilmem neyumusundur demek kolay. Peki ya ispat? Bilimsel gerçek nedir? Yorulma onuda söyleyeyim. Evrim teorisi, teori olmaktan öteye geçemeyen ve geçemeyecek tarihin EN BÜYÜK BİLİM SAHTEKARLIĞIDIR!. Ben bu kadar net konuşuyorum. Elimde tonla sahte ispat bilgileri var. Peki sende ne var? Allah aşkına ispatı ile dön geriye. Yoksa ispatın, al o fırınlarını kendin ye. Senin daha çoook fırınlara ihtiyacın var dostum!
Kasım 13th, 2009 at 12:07
EVRİMCİLER İNSAN İLE MAYMUN ARASINDAKİ BÜYÜK GENETİK FARKI İTİRAF ETTİ
Uzun zamandır evrimciler, “insanlar ve şempanzeler arasında sadece % 1′lik bir genetik farklılık vardır” iddiasıyla evrim propagandası yapıyorlardı. İnsan ve şempanze genleri arasında kesin bir karşılaştırma yapılmamış olmasına rağmen, Darwinist ideoloji onları bu iki tür arasında çok küçük bir farklılık olduğunu varsaymaya yöneltiyordu.
Yapılan yeni bir araştırma ise, evrimcilerin bu konudaki propagandalarının -tıpkı diğerleri gibi- yanlış olduğunu gösteriyor. Araştırmada, evrimci yayınlarda iddia edildiği gibi insanlar ve şempanzelerin genetik yapısının “99% benzer” olmadığı ve genetik benzerliğin %95 ten öteye gitmediği belirtiliyor. CNN’in web sayfasında 25 Eylül 2002 tarihinde yayınlanan “Humans, chimps more different than thought”(İnsanlar, şempanzeler düşünüldüğünden daha farklı)” başlıklı yazıda bu araştırmanın sonuçları şöyle haber veriliyor:
Bu yazının devamı ve uluslararası resmi linklerle açıklamalar aşağıdaki linktedir. Çağın kardeş sende iyi incele!
http://www.tekrardusun.com/bilim/sozdebilim/182-bir-maymun-masal-daha-coektue.html
Kasım 24th, 2009 at 19:25
Su ana kadar evrim teorisinin dediğihücrelerin oluştuğunu kanıtlayan bir bulgu yoktur aynı zamanda yapılan araştırmalar dünyanın ilk evresinde dahi bu dediğiniz hücre düzeyinde yapılanma nın dahi olmayacağı kanısın a varılmıştır.Aynı zamanda hücrelerin yanlış bir birleişimi anında ölüm demektir nasıl trilyonlarca hücre doğru birleşmeyi bulur wolvox ve pandorina bile olsa daha gelişmiş hale gelemez çünkü çıkmak için akciğere ihtiyaç vardır ki su içinde başlayan bir balık su dışında akciğer gerektiğini bilemez .yok okumuş deil diyorsan ben selçuk üniversitesi mezunuyum yok bilgisizsin diyorsan o üniversiteye git pr dr Mustafa Pehlivan var yıllarca almanyada çalışmış biridir hemde fenbilgisi öğretmenliği bölüm baskanıdır sana benden çok bilgi verir bende veri.rim de sen klişelere ve maatemetiksel imkansızlıklara takılmış burnunun ucunun mükemmeliğini göremeyen birisi anlamazsın
Aralık 18th, 2009 at 14:48
Ne kadar salakmışız eskilerde, kaybıma yanıyorum şimdi..
Tümünü oku… Üşenme asalak ateist.
İnanmaktan korkuyorsan okuma.
En geri insanlar bile evrimin safsata olduğunu biliyor. Siz araştırıyorsunuz, ediyorsunuz yine anlamıyorsunuz. Evrim kanıtlansa bile, Allah’tan öteye gidemez. Çünkü big bang ‘de bir noktadan oluşum var bunun potansiyelindeki bir enerji patlayıp büyümeye başlıyor ve oluşum başlıyor. Tamam kabul ettik bunu. E o nokta nereden geldi. Hani enerji yoktan var vardan yok olamazdı. Bu evrimcelierin cevapsız kaldığı en basit noktalardandır. Harun Yahya ‘yı sevmiyorum ancak yaptıklarının hepsi sizi yok ettiği için ona itiraf attığınızı biliyorum. Siz o kafanızdaki beyni kullanmak yerine . Bir takım aptal bilim adamlarının sözlerine bakıyorsunuz.
Hem gerçek bilim asla o olmayan ara formlar ortaya çıkmadan Materyalis manyakları desteklemez.
Çok açıktır ki, evrimi ayakta tutan güç, bilim değildir. Evrimin bazı “bilim adamları” tarafından hala savunuluyor olmasının temelinde “başka bir etken” vardır.
Bir insan materyalizme inanmakta kararlıysa, materyalist felsefeye olan bağlılığını her şeyin üstünde tutuyorsa, o zaman böyle davranmaz. Eğer “önce materyalist, sonra bilim adamı” ise, evrimin bilim tarafından yalanlandığını gördüğünde materyalizmi terk etmez. Aksine, evrimi ne olursa olsun bir şekilde desteklemeye çalışarak materyalizmi kurtarmaya, ayakta tutmaya çalışır. İşte bugün evrim teorisini savunan bilim adamlarının durumu tam olarak budur.
İlginçtir, bunu bazen kendileri de itiraf etmektedirler. Harvard Üniversitesi’nden ünlü bir genetikçi ve açık sözlü bir evrimci olan Richard Lewontin, “önce materyalist, sonra bilim adamı” olduğunu şöyle itiraf etmektedir:
Bizim materyalizme bir inancımız var, ‘a priori’ (önceden kabul edilmiş, doğru varsayılmış) bir inanç bu. Bizi dünyaya materyalist bir açıklama getirmeye zorlayan şey, bilimin yöntemleri ve kuralları değil. Aksine, materyalizme olan a priori bağlılığımız nedeniyle, dünyaya materyalist bir açıklama getiren araştırma yöntemlerini ve kavramları kurguluyoruz. Materyalizm mutlak doğru olduğuna göre de, İlahi bir açıklamanın sahneye girmesine izin veremeyiz. Richard Lewontin, “The Demon-Haunted World”, The New York Review of Books, 9 Ocak, 1997, s. 28
Lewontin’in kullandığı “a priori” terimi oldukça önemlidir. Bu felsefi terim, hiçbir deneysel bilgiye dayanmayan bir ön varsayımı ifade eder. Bir düşüncenin doğruluğuna dair bir bilgi yokken, onu doğru varsayar ve öyle kabul ederseniz, bu “a priori” bir düşüncedir. Evrimci Lewontin’in açık sözle ifade ettiği gibi, materyalizm de evrimciler için “a priori” bir kabuldür ve bilimi bu kabule uydurmaya çalışmaktadırlar.
Ocak 9th, 2010 at 07:19
Ne kadar salakmışız eskilerde, kaybıma yanıyorum şimdi…
Tümünü oku. Üşenme müslim.
İnanmamaktan korkuyorsan okuma.
Pek az, ama zeki insan dinlerin safsata olduğunu biliyor. Siz araştırmadan, dinle çeliştiği için hemencecik karşı çıkıyorsunuz; harunyahyayı göstermekle her şey bitmez, çünkü kendisin yaptığı bilim değil, sözdebilimdir (bkz. vikipedi ‘sözdebilim’ maddesi). Din kanıtlansa bile diye bir şey yoktur, çünkü insanlar zaten kanıta ihtiyaç duymadan kendilerini kandırırlar. Bir üst güç, onu koruyan kollayan bir destek, psikolojik bir destek isterler. Yaradılış Destanı bir destan olmaktan öteye gidemez, bilimsel ya da kanıtlanmış değerlere sahip değildir, dolayısıyla evrimle yarışa giremez. Bilimadamlarının çoğunluğu evrimi gerçekçi görür. Aptal dediğin bilimadamları her gün saatlerce çalışır ve sürekli düşünüp deneyler yaparken sen günlük hayatına baktın sadece. Hadi diyelim ki 1′i 2′si aptal veya deli. E bunların hepsi mi deli. Bunlar deli, sen akıllı olsan onların yerinde senin olman lazımdı eskinin ateisti.
(Türkiye’de biyologlar arasında anket yapmışlar. %60′ı evrimin doğru olduğunu savunurken %40′ı evrimi yanlış buluyor. Evrimi biyologlar bilmeyecek de, sen mi bileceksin, yahut camideki imam mı?)
Din adamları aynı anda evrimle ilgilenmez, kulak asmazlar. Ancak biyologlar dinle ilgilenebilir. Hatta araştırın, çoğu biyolog ‘ateist’ olduğunu söylüyor mü. Türkiye’de tanrıya inanan biyologlar inanmayanlardan fazladır. Yani inançlı olan biyolog daha çok şey bilip ikisini karşılaştırarak daha iyi muhakeme edebilirken, o konuda yeterli bilgisi olmayan din adamı elbette tam anlamıyla muhakeme etmeyi başaramayacaktır.
Tahminlerime göre sen ateistliği keyfin için seçmişsin eskinin ateisti. Belki de sorumluluktan hoşlanmadığın için. Bilirsin, din büyük bir sorumluluktur. Belki de düşünmeden ‘ateistim’ demişsin. O zamanlar dinle alakan yoksa napabiliriz. Oysa ben önce dindardım, cumalara giderdim, ara sıra vakit namazı kılardım. Kur’an tercümesi okur, sohbetleri dinler, din üzerine düşünürdüm. Bir yandan bilimi takip eder, aklın yolundan giderdim. Yani dinden bihaber değilim. Hepsini ölçüp tartarak dinin gerçek olmadığı sonucuna vardım. Dinen hala çoğu insanın bildiğinden fazla şey bilirim. Evrimi savunan bilimciler herkese laf anlatmaya kalksa bile insanlarda ön yargı olduğu sürece bir anlamı yoktur. Dinle büyüdünüz, hayatınızda hep dininiz, hep Allahınız vardı. Hepimizin öyleydi. Sonuçta Türk’üz. %90 Müslüman. Anneniz babanız bile yanınızda değilken yanınızda olan her zaman ve yalnızca Allahtı. Hep buna inandınız. Bu yargıdan sıyrılamamanızı da anlayışla karşılıyorum. Elbette kolay değil bir anda vazgeçmek. Ama dini görevlerinizi yerine getirirken bilimi de takip edin. Sadece başkalarıyla değil, kendinizle de tartışın.
Bunları düşündükçe kendi kendinize de çıkarımlar yapabilirsiniz. Siz de zekisiniz ancak düşünmenin yol yordamını tam öğrenmemişsiniz, ya da düşünmeye üşeniyorsunuz.
Çok açıktır ki, dini ayakta tutan güç, bilim değil, başkalarından duyduklarınızdır. Dinin bazı “biyologlar” tarafından hala savunuluyor olmasının temelinde ön yargılarını yıkamamaları vardır.
Bir insan dine inanmakta kararlıysa, dine olan bağlılığını her şeyin üstünde tutuyorsa, o zaman bilimin önceliğini tanımaz, doğru bulmaz. Ayrıca evrimin bilim tarafından yalanlandığı falan da yok. Henüz bütün kanıtları bulunamamış bilimsel gerçektir ama henüz kesinleştirilememiştir. Çünkü evrimin içine aldığı kavram çok geniştir ve bu nedenle araştırma süresi de çok uzundur. Bir tezin, hipotez, sonra da teori olmasını çok kolay zannediyorsunuz herhalde. Teoriler çok kapsamlı, gerçekçi ve akla uygun açıklamalara sahip, tamamlanmamış yasalardır. Bir bilimsel tez, teori olana kadar, üstünde kimi zaman binlerce deney yapılmasına, çok sayıda doğrulayıcı bulguya ve pek çok gözleme ihtiyaç duyar. Bir teorinin henüz bütün parçaları tamam değilse, bazı parçaları henüz eksikse elbette buna yasa denemez. Bilimi küçümsemeyim. Bilim adamları ne yaptığının elbette farkında.
Materyalistlik meselesi konusunda çok haklısın. Bilim zaten materyalisttir. Materyalizm bir din değildir. Materyalizm aklın yoludur. Bir şeyden emin olmadan onun gerçek olduğunu kabullenmez. Materyalist insanlar görmedikleri, gözlemlemedikleri, başkalarından duydukları şeylere elbette inanmayacaklardır. Hatta gerektiğinde onlara kanıt arayacaklardır. Ancak onlara kanıt aramanın saçma olduğunu görünce elbette onu daha sonra çökertmeye çalışacaktır, kanıtlar bulacaktır, çünkü o insan için o şey saçmadır. İnsanlar, saçma olduklarını düşündükleri şeyi kanıtlamaya mı çalışırlar, yoksa çürütmeye mi? Ya siz, siz de öyle yapmıyor musunuz? Evrimin saçma olduğunu düşünerek, durmadan onu çürütmeye çalışmıyor musunuz?
Bilim materyalisttir. Bilim, söylentileri değil, kanıtları, gözlemleri; doğrulanan, deneylenen şeyleri doğru veya yanlış bulur. Bilimi gerçekten birinci öncelik olarak kabul eden insanlar efsanelere veya başkalarının anlattıklarına, ayrıca her kitaba direkt olarak inanmaz. Öncelikle kanıt arar, gözlemler, ölçer, biçer, mantığın terazisine uygun davranır. Bunları yapmadığı şeye ‘kesin’ diyemez. Tabii ki duygusallığı üzerinden atabilirse. Çünkü duygusallık tarafsızlığı bozar.
Ocak 9th, 2010 at 07:22
Siz insanların dedikleriyle ilgilenirken biz maddelerin dedikleriyle ilgileniyoruz. Maddelerin duyguları olmadığı için gerçeği yansıtır. Maddeler ne ise o’dur. Yanlış yapmaz. İnsanların dedikleri tamamen gerçeği yansıtmaz. Bir insanın dediği şeyi ayıklamadan gerçeğe ulaşamazsın. İnsan hata yapar, insan objektif değildir. Tarafsızım dese de olamaz.
Ocak 9th, 2010 at 07:31
Tekrar Düşün adlı vatandaşımız. Verdiğin link CNN’e değil, yaradılış tezi taraftarı bir siteye gidiyor. Sitedeki haberde yazanlar da tarafsız olmaktan çok uzak. Bu bağlantıyla bir yere varamazsınız.
Ocak 9th, 2010 at 07:37
Tekrar Düşün demiş:
Ahmet kardeş Harun Yahya madem birilerini kandırmaya çalışıyor, öyle söylüyorsun peki bu adam neden hiç telif hakkı bile istemeden her yerde dağıtılmasına kopyalanmasına müsade ediyor? Neden hiç menfaat çıkar beklemiyor? Madem mantıklı olduğunu söylüyorsun. Mantıklı olmak güzel şey, birde mantıklı bir cevap bekliyorum soruma!
Ben cevaplayayım. Arkadaşımız yanlış söylemiş. Harun Yahya her ne kadar mehdilik iddialarını gündeme getirirken kandırma amacı gütse de evrimle uğraşırken kandırmaya çalışmamaktadır. O konuda kandırma amacı yoktur. Çünkü İslam’a gerçekten inandığını düşündüğüm biri olarak o doğru olduğuna inandığı şeyi kanıtlamaya çalışıyor. Kandırma amacı olan kişi, birilerini kandırmaya çalıştığının farkındadır. Bence kandırmak bilinçsiz yapılmaz.
Ha yine de benim fikrimi soracak olursanız -ki sormasanız da belirtmiş olayım- ben ne tanrıya ne de dine inanırım. Harun Yahya’nın yaptıklarını sözdebilim olarak görür ve mantıkdışı olduğunu düşünürüm. Her ne kadar o öyle düşünmese de.
Ocak 9th, 2010 at 07:38
Bu cevap yeterince mantıklı mı?
Ocak 9th, 2010 at 07:48
Ha bir de Tekrar Düşün adlı vatandaşımız. Daha önce verdiğin bağlantı hakkında gevelemiştim. Üşenmedim bir de yorum yaptım:
————
Haberdeki kaynaklar yalnızca ‘İnsanlarla şempanzeler arasındaki genetik farklılığın sandığımızdan fazla olduğunu’ belirtmiştir. Evrimin gerçek olmadığıyla ilgili bir şeyden söz bile etmemiştir. Ancak bu kaynakları çarpıtarak kendine çıkarım yapan bu yaradılış taraftarı site habere bolca kendi yorumlarını katmıştır.
Ayrıca;
Haberin içinden: “Hayret verici bir şekilde, yaklaşık bütün örneklerde insan ve tavuk, birbirlerine en yakın akraba olarak eşleşmişlerdir. Bir sonraki en yakın akraba ise timsahtır.” iddiasını destekleyen kaynağın tarihi, kendilerinin de yukarıda belirttiği gibi taaaa ‘Ağustos 1984′tür. Bundan 26 yıl önce basılmış bir dergi. Bilmem anlatabildim mi?
————
Şubat 7th, 2010 at 12:43
eski dindar şimdiki ateiste soruyorum senin ataların maymun onu anladık ama şimdi bu dünya ve uzay aleminin kendiliğinden tesadüf olduğunamı inanıyorsunuz bunu anlıyamadım
Şubat 7th, 2010 at 13:05
şimdi senin atalarına maymun dediğim için bana kızdınmı bilmem ama kızmaman lazım çünkü sen buna inanıyorsun.sen kanıtlanmamış bir teoriye inanıyorsun da gözlerinin gördüğüne inanmıyorsun.bu nasıl bi zeka bilemiyorum.bütün herşeyin insanlara hizmet etmesi için yaratılması ne büyük teadüf bunların tesadüf olma ihtimalini hiç orantıladınmı ateist.bi sende düşün tarafsız olarak
Şubat 21st, 2010 at 11:49
Eyyy Maymun soyundan gelen kişiler,
Sadece bir soru sormak istiyorum size, Maymun soyu hala devam etmektedir peki günde kaç tane maymun evrimini tamamlayıp insan olup size katılıyor çok merak ediyorum. ve hangi millete nufus kaydi yapılıyor ….?
Mart 29th, 2010 at 19:01
eski dindar şimdiki ateiste soruyorum senin ataların maymun onu anladık ama şimdi bu dünya ve uzay aleminin kendiliğinden tesadüf olduğunamı inanıyorsunuz bunu anlıyamadım
Nisan 8th, 2010 at 02:24
Eski dindar hep dıyosun örnek verıyosun ya bilim adamları aptal mı araştırıo bilmem ne şuan ki tıpcıların kullandıgı en unlu kıtapları yazan ibni sinan dusunmuouydu şimdikiler kadar japonların bıle suan cozemedıgı mimarı sinan yapıtları var peki sorarım mimarı sinan neden allaha inanıodu cevre kişileri objektıflıkten uzaklastırır cevrendeki ataist dusncelerden uzat dur bence yetersız bılgınle ıcınde bogulmuşsun.
Mayıs 14th, 2010 at 16:06
biraz papağanlıktan çıkın araştırın okuyun diyorum.kendinize öğretilenleri mantık,akıl süzgecinden geçirmeden şiir okur gibi gözü kapalı savunmayın.çoğu insan mantığını kapamış.madem evrime somut bir kanıt arıyorsunuz dine allahın varlığına da kanıt arayın
Mayıs 15th, 2010 at 14:17
Evrim Aldatmacısının kanıtıdır bence.ÇOK ARKADAŞIM OLDU Radikal olma çabasıyla evrime inananlar gördüm lisede başlayıp 40 yaşına kadar süren
KALP teklemeye başlayınca ALLAHa inanıp MÜSLÜMAN OLDULAR
Haziran 29th, 2010 at 00:04
her şeyin bir ustası vardır…… var olanı ıspatlamak kolaydır 1-kainat 2- peygamber efendimiz 3- kainat… bir insan nasıl yaratıcısı yok der. diyemez. yok demesi için bütün kainatı gezip görmesi gerekir ki yok diyebilsin öyle bir imkanı olmadığına göre…. işte bu nankörlüktür zalimliktir.ben kimya okudum bir hocamız anlattı size anlatmak istiyorum bir hücrenin tesadüfen oluşma olasılığı bir maymunu bilgisayar masasına oturtacan rasgele tuşlara basarak insanlığın tarihini yazma olasılğına eşit inşallah arkadaşlara ALLAH hidayet eder amin
Temmuz 24th, 2010 at 10:37
ben inanmayan arkadaşlara sadece şunu söylemek istiyorum. ne bilimsel dilde ne de dinin diliyle konuşacağım sadece şunu araştırın parmaklarınız neden aynı boyda değil bu resmi araştırma sitelerinde bulun ve göreceksiniz ki aaaaaaaaaaaa ne tesadüf diyeceksiniz parlaklarda allahın ismi yazıyor.tesadüf canım olurmu öyle şey diyeceksiniz bunda şüphe yok
Temmuz 24th, 2010 at 11:00
ikinci bir husus bitkiler fotosentez için güneşe ihtiyaç duyar ayrıca suya ihtiyaç duyar peki ben ihtiyaçtan dolayı güneşi ve de suyu sipariş ettiler desem aklımdan şüpe edersiniz allah aşkına söylediğiniz le bu söylediğim arasın da fark göremiyorum ayrıca ben şu ana kadar evrimi çiftler hakkında bir yorum da yaptığını görmedin inanan arkadaşlara söylüyorum kuran inkarcırın her zaman inkar edeceğini onlara mucilere gelmesine rağmen inkar ettiler bunların bu dönem de inkar etmelerine şaşmamak lazım eğer ölümden sonra yok olacaksanız neden bu hayata katlanmak zorunda sınız ölün gidin amaaaaaaaaaaaaa hiç birinizz bu cesaret edemessiniz çünkü siz de biliyorsunuz ama şeytan sizi esir almış kurtulamıyorsunuz bu kadar şeyin üst üste tesadüf olması sizi kuşkuya düşürüyor ölüm anınız geldiğinde tir tir titriyeceksiniz biliyorsunuz ki allah var ama nefsiniz ve şeytan bunu size kabul ettirmiyor daha ne kadar bu sahtekarlıklara inana caksınız siz ancak bulunduğunuz yeri yakarsınız hem siz bir konuda haklısınız evrim rimin yalan olduğunu kanıtlamak sizin allaha dönmekten başka yolunuzun olmadığını gösterecek gidin hadislere bakın küçük kıyamet alametlerine bakın peygamber kılavuz söylediklerine bakın kaçışınız yok ben bilimsel bir mantıkla bazılarını ve de kendinizi kandıracağınızı sanıyorsunuz aklınıza şüpeler sokan kişilerin konuya tam hakim olmadığını söylüyorsunuz neden se bunlar şeytanın hal ve tavırlarına benziyor zaman kısalıyor hep dünyadakilerle uğraşmayın güneşe aya yıldızlara galaksilere bakın bu ülkede yaşıyorsunuz kalbinizi körleştirmeyin diye söylüyorum ELLERİNİZ BİLE SİZİ ELE VERİYOR KENDİ İSMİNİ YARATAN MÜHRÜNÜ BIRAKMIŞ GERİSİNİ BİZLERE BIRAKMIŞ İSTEYEN TESADÜF DER İSTEYEN YARAB NE BÜYÜKSÜN DER GERİSİNİ AHİRET TE HALLEDER ben en çok evrimin yalan olduğu ortaya çıkınca yüz ifadenizi görmeyi isterdim bakalım ozaman bilim adamları sizi kurtarabilecekmi KORKUYORSUNUZ BİLİYORSUNUZ AMA KABULLENMEK İSTEMİYORSUNUZ YAŞADIĞINIZ DUYGU VE HİSLERİN SAKLI OLDUĞU RUHU KABULENMEK İSTEMİYORSUNUZ
Ağustos 13th, 2010 at 07:59
kimse kendini kandırmasın artık din ve tanrı allah sacmalıgının sonu gelmiştir bu son cırpınışlarınız.evrim teorisi kanıtlanmış ve her şey apacık ortaya cıkmıştır.neden gercekleri görmek istemiyorsunuz korkudanmı yoksa ortada bir cıkar ilişkisi varda bizlerinmi haberi yok.şu anki iktidar bundan nemalanıyor insanları allah kitap peygamber üçkeninde soyup sogana ceviriyor bu onların sermayesi de sizlerin maksatı ne size cok basit bir sorum var milyarlarca insanın yaşamını tönlendirmek için tanrı iki peygamber gönderiyor biri isa biri muhammet nasıl oluyorda bunlardan biri piç doguyor biriside torunu yaşındaki kızı koynuna alabiliyor.sizin tanrınız adam gibi adam bulamadıdamı bunları görevlendirdi.birde sizin allahınız kendinin yarattıgı insanlara nasıl olurda bu kadar kendisini kanıtlamada zorlanıyor.size net bir şey söylim din insanlıga binlerce yıldır acı cektirmeyi başarmıştır ama sona yaklaşılmıştır.saygılar
Ağustos 28th, 2010 at 21:38
AHMET UGUR BAS kardesim ya adam bir sey koymus iyi veya kotu izlersin isine geleni bilgi olarak alirsin gelmiyeni almazsin.ama kimseyi inanmayin falan diyemezsin.ne yani sen daha zekisin biz bilmiyormuyuz.ama sunu diyem ne evrimi ya ne maymundan gelmesi ne darvin teorisi .kardesim herseyin bir mimari var oda allah .sen yoksa annenin karninda bir sumuk parcasiyken ole olurverdiginimi saniyorsun allah islah etsin
Eylül 6th, 2010 at 03:16
AHMET VE ÇAĞRI SİZİN BEYNİNİZ SAÇMALIKLARLA DOLDORULMUŞ
:)
HAM ALLAHA İNANACAKSINIZ HEMDE EVRİME MADEM ALLAH İNANIYURSUNUZ ONUN KİTABI KURANI KERİMEDE İNANIYURSUNUZDUR PEKİ KURDAN GELEN AYTTE DİYOR Kİ (ŞEYTAN ŞÜPHESİZ ÇOK TAKVA SAHİBİ BİR MELKTİ BİZ ONA SECDE ET DEDİK ETMEDİ ONU LANETLEDİK VE BUNA BENZER YOLDAN ÇIKAN SAPIK BİR KAVİM VARDI ERKEKLER BİRBİRLERİYLE KADINLAR BİRBİRLERİYLE CİNSEL İLŞKİYE GİRİYURLARDI BİZ BUNLARIDA LANETLEDİK VE AŞAĞLIK BİRER MAYMUN OLUN DEDİK.)EĞER SİZ BU AŞAĞLIK CİNSİ KENDİNİZE ATA KABUL EDİYORSANIZ İŞTE TARİHİNİZ KURANI KERİMDE AÇIK SEÇİK BELİDİR FAZLA UZAĞA ARAŞTIRMA YAPMAYA GEREK YOK O KURAN Kİ TARİHİ BİLİNMİYUR LEVHİ MAHVUZDADIR MİLYARLARCA YIL ÖNCE YÜCE YARADANIN BU DÜNYAYI YARATTIĞI RESULÜEKREM İÇİN OLAN BİR KİTAPTIR.ALSANA EN ESKİ KANIT
BİR KARŞI TARAFI DİNLEYİN NE KADAR YAPMACIK KONUŞTUKLARINI BELGESELERİNİN NE KADAR YAPMACIK OLDUĞUNU AÇIK SEÇİK GÖRECEKSİNİZ BİRDE BU EVRİM DİYORSUNUZ ŞİMDİLİK ÇÜRÜTÜLMEDİ DAHA NE KADAR ÇÜRÜTÜLECEK VE DEMMKİ ŞÜPHELİSİNİZ Kİ DAHA ŞİMDİLİK DİYORSUNUZ
Eylül 6th, 2010 at 03:27
SALİM SEN NEREDEN GELDİN OLM BARBARMISIN NESİN SEN ATAİSTİN TA KENDİSİSİN SENİN GİBİ PUTA TAPANLAR HEP SONLARI HÜSRAN OLMUŞTUR FİRAVUNDA SONUNDA ALLAHA SECDE ETMİŞ KELİMEİ ŞEHADET GETİRMEK İÇİN AMA CEBRAİL ALEYHİSELAM AĞZINA Bİ AVUÇ ÇAMUR VURMUŞ SEN ONDAN BİLE BETER OLACAN AP AÇIK ORTADA FİRAVUNUN CESEDİ SECDE ETMİŞ ŞEKİLDE BULUNMADI SİZİN YERİNİZ CEHHENEMİM TAM ORTASI SENİ YOKTAN VAR EDEN KİMDİR ANAN BABANMI ANANI BABANI KİM VAR ETTİ HER ŞEYDE BİR İSTİSNA VARDIR YUMURTAMI ÖNCE OLDU TAVUKMU HORUZMU ÇEKİRDEKSİZ ÜZÜM NASIL OLDU BUL BAKALIM NEYSE ALLAH İSLAH ETSİN SENİ SANA HİDAYET VERSİN SANA AKIL VERSİN BİR AN ÖNCE NE KADARDA İNANMIYURSAN KURANI KERİMİ OKU DERİM SEV VEYA SEVME OKUDUĞUN ATATÜRKÜN KİTAPLARINDAN İYİDİR EĞER AZICIK DELİKANLIYSAN KURKMADAN OKURSUN AMA İÇİNDE DEĞİŞİRİM DİYE Bİ KORKU VARSA OKUMASAN O AYRI:?:?:?
Eylül 14th, 2010 at 09:17
allah yardımcımız olsun …
alim hristiyan müslüman olur, cahil insanlar bu dünyada yaşlanarak sonunda huzur evlerine çöplüklerde gebererek ceheneme giderler .hakı aramak insanın nefsine zor gelir yarın seninde çocukların olduğu zaman yaşlandığın zaman onlarsın ama iş işten geçmiş olur………………
Kasım 14th, 2010 at 15:19
Ilk olarak bu belgesel bilimsel bir onemi yok. canlilar degisim gecirmemis diyorlar. Peki butun canlilar bir anda yaratildiysa insan ile dinazorlarin kemikleri neden ayni anda bulunmadi. Yada neden 500 milyon yil oncesine ait bir tavuk kemigi hic bulunmadi. 1950 lere gelindiginde naylon hicbir bakteri tarafindan yenmiordu ancak 1990 larin sonunda yeni bakteriler bunlari evrim geciren bakteriler yiyebiyor yoksa tanri hala yaratmaya devam mi ediyor kendinize sunu sorun.neden hicbir hakemli dergide yada bilimsel makalede bunlar yook. bu insanlar doktorasini nasil aliyor
Kasım 14th, 2010 at 15:26
Kuran yazildiginda dunya duz olarak biliniyordu. Biruni bunu ortaya atan ilk kisidir ve yaklasik olarak arasinda 300 yil kadar bir fark var. modern bilim bunu 1400 lu yillarda kanitladi. (o zamanin sartlarinda). Tanri sizce bunu nasil atlar sebep cok basit kuran bir gurup insan tarafindan yazildigi anda modern bilim yoktu bu yuzden saglik elemenler yada bioloji hakkinda bir sey bulmak mumkun degil.isteyen okusun ben okudum birsey yok varsa burda sunsun duzeyli sekilde tartismak isteyen herkesele yazismaya paylasmaya ver bilgilendirmeye vakit ayiririm
Aralık 18th, 2010 at 21:17
bu allah sız arkadaslar oldukten sonra ne olacaklarına ınanıyorlar merak ettım
Aralık 18th, 2010 at 21:55
a
Aralık 18th, 2010 at 21:59
Dünyanın yuvarlak olduğunu haber veren diğer ayetler:
1 — “Ey cin ve insan topluluğu! Göklerin ve yerin kuturlarından geçmeye gücünüz yetiyorsa haydi çıkın. Çıkamazsınız, ancak bir imkan ile çıkabilirsiniz.”(Rahman: 33)
Ayetteki ‘kuturlar’ tabiri bilindiği gibi çaplar demektir. Çap, yuvarlak bir şekil olduğuna göre, hem göklerin, hem dünyanın yuvarlak olduğu anlaşılır.
Einstein’e göre, kainatta her şey, kainata tabi olarak küreseldir. Ondan yediyüz sene önce yaşamış olan Muhyiddin ibn Arabî ise, Fütuhatın birinci cildinde aynen şöyle der: “Allah, kemal sahibidir. Kainatta kendi kemal sıfatını göstermiş, gökleri mükemmel yaratmıştır.” Mükemmel şekil küredir. Onun için Allah kainatı küreler şeklinde yaratmıştır.
2 — “Bundan sonra arzı yapıp düzenledi, ondan suyunu ve otlağını çıkardı.” (Nâziât: 31-31) “Allah geceyi gündüze dolar, gündüzü de geceye dolar” (Zümer: 5).
Ayetlerindeki ‘daha’ fiili yapıp düzenlemek’ anlamına geldiği gibi ‘deve kuşunun yumurtlama yeri, udhiyye, uhuvve, yuvarlak taş ve ceviz atmak’ anlamına gelen dahu’ mastarıyla da alakalıdır. Arapça’da bir fiilin iki değişik anlama gelebilmesi özelliğinden faydalanılarak, Dünya’nın yuvarlak olduğu anlatılmaktadır. Ayrıca ikinci ayette “dolamak” diye tercüme edilen Arapça ‘tekvir’ kelimesi, yuvarlak şekilde sarmak manasına gelir. Bu ayette de, gece ve gündüzün oluşmasına, Dünya’nın yuvarlak olması ve dönmesinin sebep olduğu kastedilmektedir.
3 — “Gece de bir alamettir onlara. Ondan gündüzü soyar çıkarırız”(Yâsîn: 37.) “Soyup çıkarmak” fiilinin Arapça’sı olan ’sehl’ kelimesinin “yuvarlak bir şeyi soymak”tır. Türkçe’de de hayvanların derilerinin soyulduğu yere ’salhane’ (selhhane) denir.
4 — Kur’an-ı Kerim, kıyametin ansızın, bir anda kopacağını, “Onlar hiç bilmedikleri bir zamanda aniden kıyametin gelmesini mi gözlüyorlar?” (Zuhruf: 66.) ayetiyle ifade ederken, A’raf Suresinin 97. ve 98. ayetleri şöyle demektedir: “Kasabaların halkı, geceleri uyurken onlara gelecek baskınımızdan güvende midirler? Yahut kasabaların halkı, kuşluk vakti eğlenirken,
baskınımızın kendilerine gelmesinden güvende midirler?”
Kıyamet aniden gelecek ve geldiği zaman Dünya’nın bir tarafında gündüz, öbür tarafında gece olacaktır. Bu da küre şeklinden başka bir şey değildir.
Aralık 18th, 2010 at 22:07
“salim” arkadaşlar işte tipik bir azgın bunlar ancak küfür ve hakaret ederler insanlıktan nasiplerini malesef alamamışlardır…!
Aralık 18th, 2010 at 22:17
“serhan” SANA DELİL İmkân Delili: İmkân, olmanın da olmama kadar eşit ihtimale sahip olması demektir Günlük konuşmalarımızda da mümkün erken olabilirde olmayabilir de manasını kast ederiz Yaratılmış olun her varlı bize şu gerçeği haykırır: Benim olmamla olmamam eşit idi Şu ana ben varsam var olmamı yoklukta kalmama tercih eden biri var demektir O ise Ancak Allahtır
Hudus delili: Hudus, sonradan olma demektir Hudusun en büyük delili değişmedir Bir varlıkta değişme varsa bu hareketin bir ilk noktası olacaktır İşte o noktadan önce o şey varlık sahasına çıkmamıştı Henüz yoklukta isen var olmayı kendi kendine irade edemeyeceğine ve buna güç yetiremeyeceğine göre bu var oluş Allahın yaratmasıyla gerçekleşmiş demektir Maddenin termodinamik kanununa göre sürekli yokluğa doğru kayması, kainatın durmadan genişlemesi, güneşin süratle tükenişe doğru yol alması gibi vakıalar, bu varlık aleminin bir başlangıcı olduğunu gösteriyor
San’at: Atomdan insana, hücreden galaksilere kadar bütün kainatta, ince ve baş döndürücü bir sanat göze çarpmaktadır Evet, bir baştan bir başa kainattaki her eser şu özelliklere sahiptir:
• Büyük sanat değeri taşır
• Çok kıymetlidir
• Çok kısa zamanda ve çok kolay yapılmaktadır
• Çok sayıda olmaktadır
• Karışık ve çeşit çeşittir
• Devamlıdır
Halbuki, kısa zamanda, çok sayıda, kolay ve karışık yapılan işlerde san’at ve kıymet olmaması gerekir Ancak yapan Allah (cc) olursa, o zaman her şey değişir ve zıtlar bir araya gelebilir!
Devir ve Teselsülün Muhal olması: Devrin muhal olduğu şu misalle açıklanıyor Bir yumurtayı tavuğun yaptığını iddia eden adama soruyorsunuz Tavuğu kim yaptı? Buna karşılık onun çıktığı yumurtayı gösteriyor Buna göre tavuğu aradan çıkardığımızda yumurta yumurtayı yapmış oluyor Bu ise muhaldir Teselsül ise bir şeyin silsile halinde ta ilk noktasına kadar gidip o ilk varlığı kimin yaptığını sormak suretiyle Allahın varlığını ispat metodudur Yani bu meyveyi şu ağaç yaptı, o bir önceki meyveden oldu, o da bir önceki ağaçtan Böylece ilk ağaca yahut ilk meyveye kadar varıyor ve soruyoruz : Bunu kim yarattı diye
Kur’an yolu devir ve teselsülden çok farklıdır Yumurtayı kim yaptı? Yahut meyveyi kim yaptı? sorusunun cevabı, doğrudan doğruya, “Allah yarattı” diye cevap verilir İlim, irade, şefkat, merhamet kavramlarından bir nasibi olmayan, insanı tanımayan, hikmetten, sanattan anlamayan bu sebeplerin (tavuğun ve ağacın) sonucun yaratılmasında hiçbir tesirleri olmadığı ispat edilir Böylece devir yahut teselsül deliline gerek duyulmaz
Hikmet ve gaye delili: Her varlıkta kendisine mahsus bir gaye, bir maksat, bir fayda takip edildiği göze çarpmakta ve hiçbir şeyde gayesizlik, manasızlık ve israf sayılacak herhangi bir durum müşahede edilmemektedir Hâlbuki, ne madde aleminde, ne bitki ve hayvanat dünyasında, ne de eşya ve hadiselerde şuur ve idrak mevcut değildir ki, bu gayeler silsilesi takip edilebilsin Öyle ise, kainattaki bu şuurlu işleyişi ve bu hikmet ve gayeleri ancak Allaha isnat etmekle makul bir yol tutmuş olabiliriz
Yardımlaşma delili: Yağmurun toprağın imdadını, güneşin gözlerin yardımına koşmalarından, ta havanın kanı temizlemesine kadar, bu alem bir yardımlaşma hareketiyle adeta dolup taşmaktadır Bu yardımlaşmayı yapan taraflar birbirlerini tanımamakta, bilmemektedirler Öyle ise bu merhametli icraatı sebeplere vermek mümkün değildir
Temizlik: Kainattaki nezafet ve temizlik, başlı başına bir delil olarak, bize Kuddüs ismiyle müsemma bir Zat’ı (cc) anlatmaktadır Toprağı temizleyen bakteriler, böcekler, karıncalar ve nice yırtıcı kuşlar; rüzgar, yağmur ve kar; denizlerde buzullar ve balıklar; fezamızda atmosfer, semada kara delikler; bünyemizde kanımızı temizleyen oksijen ve ruhumuzu sıkıntılardan kurtaran manevi esintiler, hep Kuddüs isminden haber vermekte ve o ismin verasındaki Zat-ı Mukaddes’i göstermektedir
Simalar: Herhangi bir insanın siması, en ince teferruatına kadar kendisinden evvel geçmiş milyarlarca insandan hiçbirisine kat’iyen benzememektedir Bu kaide, kendisinden sonra gelecekler için de aynen geçerlidir Bir cihette birbirinin aynı, diğer cihette birbirinden ayrı milyarlarca resmi küçücük bir alanda çizip, sonra da kendileri gibi olması mümkün, milyarlarca resimden ayırmak ve her şeyi sonsuz ihtimal yolları içinde bir yola ve bir şekle sokmak, elbette ve elbette yarattığı her varlığı, hem de hiç kapalı bir yanı kalmamak üzere bilen ve o varlığa istediği şekli vermeye gücü ve ilmi yeten Cenab-ı Hakk’ı en sağır kulaklara dahi duyuracak kuvvette bir ilandır
Fıtrat ve Vicdan Delili: Allahı tanımanın sayılamayacak kadar çok delil ve işaretleri insanın yaratılışında, fıtratında mevcuttur Bunlardan sadece örnek: İnsan fıtratı ve vicdanı her nimetin mutlaka şükür istediğini bilir Bir peygambere kavuşmuş ve hidayete ermişse şükrünü Allaha yapar Aksi hale batıl mabutlara tapar Bu tapma insan vicdanın insanı zorlamasıyla gerçekleşir Güzelliği takdir hissi de insan fıtratında mevcuttur Sergiler, fuarlar bu his ile gerçekleşir İnsan bu yaratılışının gereği olarak, şu sema yüzünde sergilenen yıldızları, zemin yüzünde boy gösteren çiçekleri, ağaçları, ormanları dolduran ceylanları, aslanları, denizlerde kaynaşan balıkları seyretmek ve onlardaki İlâhî sanatın mükemmelliğini takdir etmek durumundadır
Tarih: Dinler tarihi şahittir ki, beşeriyet hiçbir devrini dinsiz geçirmemiştir Batıl, hatta gülünç dahi olsa, hemen her devirde bir dine inanmış ve bir manevi sistemi takip etmiştir İnsan fıtratına bu Allah koymuştur ve insan ona inanmakla mükelleftir
Kur’an: Kur’an-ı Kerim’in Kelamullah olduğunu ispat eden bütün deliller, aynı zamanda Cenab-ı Hakk’ın varlığını da ispat eder durumdadır Kur’an’ın Allah kelamı olduğuna dair yüzlerce delil vardır ve bunlar, o mevzu ile alakalı İslam kaynaklarında en ince teferruatına kadar mevcuttur Bütün bu deliller, kendilerine mahsus dilleriyle “Allah vardır” derler
Peygamberler: Peygamberlerin ve bilhassa Peygamberler Efendisi İki Cihan Serveri’nin (sav) peygamberliğini ispat eden bütün deliller de, yine Cenab-ı Hakk’ı anlatan delillere dahil edilmelidir Zira Peygamberlerin varlıklarının gayesi, Tevhid; yani Allah’ın varlık ve birliğini ilan etmektir Öyleyse, her peygamberin kendi peygamberliğini ispat eden bütün delilleri, aynı zamanda, Cenab-ı Hakk’ın varlığına da delil olmaktadır Bir peygamberin hak nebi olduğunu ifade eden bütün deliller, aynı kuvvetle, hatta daha da öte bir kuvvetle “Allah vardır ve birdir” demektedir
Ocak 7th, 2011 at 19:00
kardeşim sende öyle bişey yazmışsın ki maşallah onu kim oku elini boşa yormuşsun.D
Şubat 11th, 2011 at 02:02
Merhaba arkadaşım öncelikle belgesel sitesi fikrinden dolayı tebrik ederim.Ancak evrimle ilgili bu kadar desteksiz ve sallama bir belgeseli sitene koyman absürd olmuş.Bence öncelikle evrimin ne olduğunu , gerçekten ne olduğunu anlatan videoları gözden geçirmelisin.Bu videonun evrim teorisiyle, bu teorinin anlattıklarıyla, nasıl ve neden ortaya atıldığıyla ilgili bilgilendirici bir tarafı yok, tamamen propaganda.Yem olma kardeşim…(Bir müslüman kardeşin olarak doğruları söylemek istedim.)
Şubat 11th, 2011 at 02:32
Arkadaşlar ben de sizler gibi müslümanım.Ancak evrimin varlığı biliniyor.Bunu siz reddetseniz de gerçek.Hala evrilmeye devam ediyoruz.Evrim teorisi Allah yok demiyor, insan ve diğer canlılar çevre şartlarına göre değiştiler, geliştiler diyor.Yani dinimize aykırı değil evrim teorisi.Ancak bu belgeselci şahıs ki kendisinin kadın düşkünü ve para düşkünü olduğunu duymuştum, yalan söyleyerek kendine bilim adamı ünvanını zorla verdirmeye çalışıyor.Bu oyunlara gelmeyin sevgili din kardeşlerim, ilim Çin’de de olsa alın gelin!
Mart 10th, 2011 at 18:46
şu evrim şaçmalıgına kendini kaptıran insan gibi inanılmaz bir varlıgın maymundan geldigini düşünen arkadaşlar öncelıkle siz maymundan gelmeye ne meraklı insanlarsınız ya şimdi size uzun uzun biyolojik acıdan açıklama yapardım ama siz insanlar gene bildiginizi savunacksınız ondan dolayı DİREK OLARAK SİZE BU KONUDA YÜZDE YÜZ kesinligi tartışılmayacak bir savunma yapayım ALLAH ın kitabı insanlıgın nerden geldigini nasıl ne asamalrda oluştugunu ilk insanın HZ adem oldugunu ve onunda aynı bizim gibi oldugunu acık ve net bi şekilde ayetlerinde ifade etmiştir e simdi soruyorm size siz hala bu safsatayı oturmuşş tartısıyorsunuz işte bazıları sizi böyle beyinlerinizi karıştrmak için benliginizi yitirip insan gibi mükemmel bir canlıyı bir hayvana benzetiyor atıyor taşı kuyuya hem üstelık bunu bilerek yapıyor sizde bu şaçmalıgın basında oturup tartışıyorsunuz ALLAH size akıl fikir versin ..
Mart 14th, 2011 at 22:49
yorumlarınızı okuyamadım ama eser mükemmel ALLAH razı olsun
Haziran 17th, 2011 at 12:23
Bedava dünyanın her yerinde dağıtıyorlar çünkü adnan hocanın kitaplarını, amerika dan paraları alıyorlar zaten. yoksa nereden geliyor bu derenin suyu?? insanları kandırmayın ayıptır, o fosillerin hepsi uydurma, gidin british museum u gezin natural history museum u gezin. Bilim le inanç sistemleri farklıdır insanların kafasını karıştırmayın günahtır. Evrim teoridir bilimseldir halen aksi kanıtlanamamıştır.
Haziran 18th, 2011 at 06:21
asıl sacma olan allah ve onun bıtmek bılmeyen YARATMA SEVGI IYILIK GUZELLIK KOTULUK CEHENNEM MELEK HURI SEVAP AMEL DEFTER KIYAMET GUNU UYARMALARI KITAPLARI …………………………. bu uzar gıder sımdık bu mudur dogru olan bızler sadece köru körune bıyoljık bırer canlımıyız YOKSA özel bırer mahlukmuyuz DIN tamemen INSAN denen TÜR’un uydurması ve de KORKUSUDUR.
Haziran 18th, 2011 at 06:22
eklemeyi unuttugum bır sey kaldı yorumları okuyanlar anlar zaten ALLAH sabır versın
)))
Haziran 19th, 2011 at 10:35
Genetiğin bulunmadığı bir çağda,adaptasyonu mutasyonu karıştıran bir hipotezdir evrim. şu an için sadece tarihte kaldı.
Ağustos 20th, 2011 at 17:59
arkadaşlar ben hiçbir görüşü savunmuyorum bu sözlerimle lütfen yanlış anlaşılmasın tek sorum olcak bu filmde 150 milyon 360 milyon bilmemkaç milyon yıldan bahsedilyor hiçte inandırıcı gelmedi bana nerden bilyosunuz şimdi birisi çıkıp diycekki fosillerin zamanla oluşan özelliklerinden yahu bi yaprağını bukadar toprak altında da taş içindede kalması nasıl mümkündür bari 100 yıl 150 yıl bilemedin 300 yıl de be adam inanalım hepinize saygılar konuyla ilgili bilgi sahibi varsa cevap yazarsa sevinirim.
Ağustos 29th, 2011 at 03:01
Evrim teorisinin çöktüğü bilimsel olarak kanıtlandı. CERN (Avrupa Nükleer Araştırmalar Merkezi) Fransa/İsviçre sınırında yerin altındaki laboratuarlarında bigbang teorisini kanıtladı. Kuran doğrulandı hemde gayrimüslim Bilim adamları tarafından.
işte;
http://www.ilmimercek.net/?Pg=Detail&Number=11597
http://www.ilmiarastirma.net/?Pg=Detail&Number=4483
Ekim 17th, 2011 at 10:00
herseyin bir yaratıcısının oldugunu soyleyip herseyin ucu allaha dayanır demek ve buna inanmak senin suan bilgisayar karsısında olmana da engel olmaktır. ayrıca evrim teorisinin hala teori olarak kalmasının nedeni de hala çürütülememiş olmasıdır. siz teorinin ne anlama geldigini ogrenin ilk once ki sizin salak dediginiz adamın ki cogunuz adını bilmiyosunuz ben soyliyim charles darwin einsteindan sonra dunya tarihinde kayıtlara gecen en zeki adamlardan biri olarak gosterilir. ki bu arada darwin delinin tekidir ve aynı zamanda da ateist akımın da baslangıcını saglayanlardan biridir. herseyi su yarattı veya bu yarattı diyosan bende sana o zaman tanrıyı kim yarattı diye bi soru soruim bana mantıklı ve duzgun bi cevap ver tabi verebiliyosan ki allah (eger varsa) herkese akıl vermiş. sen dusunmeyi zorlicaksın darwin insan maymundan gelmiştir diye bişey soylemiyo sadece gelmedigini kanıtlayın diye soruyo ki hala kanıtı yok bunun. once darwinin ne soyledigini yada ne dusundugunu ogrenin sonra bok atmaya calısın. hayatınızda kac belgesel izlediniz kac bilimsel arastırmaya katıldınız bilmiyorum ama ben nasa egitim seminerlerine dort yıldır gidiyorum ve aklınızın yetemiyecegi seylerin oldugunu gorursunuz ki ben benim aklım yetiyo diye bi sey iddaa etmiyorum ve bu arada bigbang teorisi kanıtlanmadı o deneye suan ara verildi. yani kısacası o deney yapılmadı. ayrıca bunu yazmaktan da utanmamıssınız “kuran gayrimuslim bilimadamları tarafından dogrulandı” ne demektir. sen allaha inanmadıgın için birinin bu kitabı kanıtlaması mı gerekiyodu yani, yada gayrimuslim dediginiz bu adamlar sizin kitabını dogrularken siz napıyodunuz acaba fettullah gulen hazretlerinizin etegini mi opuyodunuz ?
Ekim 17th, 2011 at 10:08
emin kul adlı arkadas konuyla ilgili bilgilerimi soyliyeyim ben sana. zonguldaktaki komur madenlerini biliyosundur. o madenler yanlıs hatırlamıyosam ikinci yada ucuncu jeolojik donemde olusmustur kullandıgın komur bile bin yıldan fazla zaman yası vardır. bu arada jeolojik donemler bilinen tarihin oncesinde sona ermiştir bu arada. jeolojik donemler yeryuzu sekillerinin tamamen oturmasıdır yani oluşumudur. kimse cıkıp işte hala yer kabugunda degişimler oluyo demesin onu bende biliyorum ama bahsettigimiz degişiklikler dunya tek bir kara parcası halinden kıtalar haline gelmesi gibi değişikliklerdir zaten dunya haritasına dikkatli bakacak olursanız butun kıtalar yapboz gibi birbirine birleşebilir. yani o 100milyon yıl falan kısmının gercek olma ihtimali ewet var. bildigim kadarıyla zaten dunyanın yası kanıtlanamamakla birlikte 4-5 milyar yıldır.
Ekim 17th, 2011 at 10:17
rüzgar payza kimsenin kendini evrim teorisine kaptırdıgı yok eger kendimizi darwinin teorisine kaptırmıs olsaydık ona zaten teori demezdik ayrıca bilime inanıp bilime merakklı olan hiç bir insan herhangi bişeye koru korune baglı kalamazdır cunku bu bilime aykırıdır. bilim dedigin sey temel olarak insanın merak ve sorgulama içgudusunden meydana gelmiştir. eger insanlar sorgulamasaydı yada merak etmeseydi bilim diye bsey olmazdı. insanlar koru korune bilime baglanmazlar dine baglanırlar ve sen tamamen dine baglandıgın zaman zaten bilimi reddeceksin. bigbang deneyi yapılmadan once istiklalde yapılan roportajda bi gencin su soylemi de bu dedigimi kanıtlıyor”abi allahın işine karışıyolar ya”. ve bilim ateistlik degildir bu arada bilim adamlarıda ateist degillerdir ama dine koru korune de baglı degillerdir
Kasım 2nd, 2011 at 23:59
Konuyla direk bağlantısı yokmuş gibi görünebilir ama şöyle bi istatistik var: Dünyadaki tüm ateistler bir anda yok olsa hapishanelerin %2′si ama tüm bilimadamlarının %93′ü ortadan kalkmış oluyor.
burada evrim teoridir, kanıtı yoktur diyen arkadaşlara da şunu sormak istiyorum: harun yahya kitapları dışında evrimle ilgili bilimsel herhangi bir çalışma, kitap, makale vb. okudunuz mu?
cehaletten daha kötü birşey varsa o da cahilliğinden bihaber örgütlü cehalettir. Yukarıdaki soruya evet diyemeyen dindar arkadaşlar bir dakika derin nefes alıp düşünün…
Aralık 22nd, 2011 at 09:21
ne yani erkek ve dişi aynı andamı evrim geçiriyor herşey bilinçli olarak çift yaratılmıştır herşey.artı eksi erkek dişi dogu batı gece gündüz soguk sıcak en basiti yumarta ve tavuk hangisi hangisinden çıktı.yumurta tavuktan çıktıysa tavuk nerden çıktı
Aralık 25th, 2011 at 00:01
peki öyle ise 200 milyon yıllık modern insan fosili neden gösteremiyorsunuz ama yok insan daha 4 5 bin yıl önce düştü cenneten aşağı sırf onun için hazırlanmış dünyaya 500 milyon yıl öcesinden çok BİLİMSEL
Aralık 25th, 2011 at 00:06
Saf akıl görebilir ancak bütünlüğü TEKLİĞİ değerlerininzden ülkülerinizden önce arınacaksınız sonra gözünüzü açabilecek cesaretiniz kaldıysa ışığa bakacaksınız
Ocak 14th, 2012 at 02:52
evrimmi ?
lan bu kelimeyi duyduğumda beni içden gülmek tutuyor
hayla bunu ispatlamaya çalışanlar var amma teoriden öteye çıkmamış bir şeyi zaten de çıkaramıyacaqlar..yalanlarla başarırsınız ancaq amma gerçekden ispatlanamadı 200 yıla yakındır ve ispatlanmıcakda ..çünki yok
Ocak 14th, 2012 at 03:21
bide hiç bir bilimselliği yok deyen arkadaşıma sen körmüsün yoksa sarmısın ?!orda bilimsel araştırma yapan bilim adamlarının ve hatta araşdırmalarının sonucu olan kitabın ismine kadar bile var..istersen yaz ve araştır.!!kör gözlerin görsün bari..belgeseli hiç sonuna kadar izlemeden ”bilimselliği yok ”bağırmak sadece inkarcıların işi…alın işte sizin evriminizin yalanı..bunu hatta batı bilim adamları bile kanıtlamışlar..inanmıyosan git ülkenin fosil saklandığı yerlerini araşdır git avrupaya git amerikaya kendi gözlerinle gör.!
Ocak 14th, 2012 at 03:34
darwinin teosrisini bilim dünyası çoktan redd etmişdir
senin haberin yok..git önce bil sonra konuş
Ocak 17th, 2012 at 15:51
susulen ne anladınız da gonusuyonuz
Şubat 3rd, 2012 at 19:28
dinden çıkacakacksınız ingiliz darwinin sizi kandırmasına izin vermeyin ALLAH SİZİ YOKTAN VAR ETTİ SAÇMALAYAN BİR ADAMIN TEORİLERİNE İNANMAYIN ALLAH İNSANI AYRI HAYVANI AYRI BİTKİYİ AYRI YARATTI EVRİM DİYE BİRŞEY YOOOOOKKKKK…